Monitor odsłuchowy Studiophile DSM2

Informacje ogólne

  • Kontrolowana przez DSP cyfrowa zwrotnica – daje niezwykłą precyzję tonalną
  • Szeroki zakres wbudowanych kontrolek cyfrowej EQ – dostosowywalne do unikalnych warunków odsłuchowych
  • 8” głośnik LF z anodyzowanym, aluminiowym stożkiem – dający wyjątkowo niski poziom zniekształceń
  • 1” Teteron, neodymowy głośnik HF z delikatnego materiału z wbudowanym ujściem ciepła – precyzyjne rozszerzenie do 27kHz z minimalną kompresją mocy
  • Podwójne wzmocnienie 180W Klasa D – niskie zniekształcenia, wysoka wydajność
  • Analogowe i cyfrowe wejścia – do 24-bit/192kHz
  • Obudowa o wysokiej gęstości – dobre tłumienie i zredukowana interferencja akustyczna
  • Niestandardowy bass-reflex z obustronnymi, kloszowymi otworami – kontrolowane, lepsze przenoszenie tonów basowych ze zredukowaną turbulencją

Monitory studyjne Studiophile® DSM2 zostały zaprojektowane by zapewnić wyśmienite warunki odsłuchowe dla profesjonalistów. Projekt jest rezultatem współpracy pomiędzy dwoma potężnymi firmami zajmującymi się technologią muzyczną: M-Audio, będącego liderem w Stanach Zjednoczonych w zakresie produkcji monitorów studyjnych oraz Digidesign – teraz AVID – lidera w technologii DSP. Monitory DSM2 wyposażone są w kontrolowane przez DSP zarządzanie zwrotnicą, wbudowane, cyfrowe kontrolki EQ, opatentowane, wysokiej klasy głośniki, plus analogowe i cyfrowe wejścia dla wysokiej rozdzielczości sygnału audio do 24-bit/192kHz. Z zadziwiającą precyzją, klarownością i zakresem dynamicznym, monitory Studiophile DSM2 przybliżają światowej klasy technologię odsłuchową szerokiemu gronu profesjonalistów.
















Cechy

  • 8” (203,2 mm) głośnik niskotonowy z anodyzowanym, aluminiowym stożkiem zapewnia wyjątkowo niski poziom zniekształceń
  • 1” (25,4 mm) Teteron z miękkiego materiału, wysokotonowa kopułka z neodymowym magnesem, chłodzeniem cieczą ferromagnetyczną i wbudowanym odprowadzeniem ciepła – precyzja do zakresu 27kHz z minimalną kompresją mocy
  • Wbudowany silnik DSP zarządza skomplikowaną cyfrową zwrotnicą dla klarownego przenoszenia dźwięku
  • Oparta na DSP EQ oraz kontrola przestrzeni akustycznej optymalizuje zakres częstotliwości w każdych warunkach
  • Bass-reflex oferuje szeroki zakres przenoszenia niskich częstotliwości
  • Obudowa z materiału o dużej gęstości zapewnia dobre tłumienie i zredukowaną interferencję akustyczną
  • Profesjonalne cyfrowe wejścia (do 24-bit/192kHz): S/PDIF i AES
  • Zbalansowane analogowe wejścia: XLR i 1/4"
  • Podwójne wzmocnienie ze wzmacniaczami Klasy D: 100W (niskie częstotliwości) i 80W (wysokie częstotliwości)

Przedefiniowanie światowej klasy monitorów bliskiego pola
W ciągu 20 lat firma M-Audio zyskała uznanie na różnych polach produkcji muzycznej. Większa część tego sukcesu jest zasługą faktu, że każda grupa projektantów odpowiedzialnych za określone produkty funkcjonuje w obrębie firmy jako swoisty mały butik. Mająca swą siedzibę w Los Angeles ekipa inżynierów, która zaprojektowała, będącą liderem w przemyśle muzycznym, linię Studiophile, wykorzystała swoją wiedzę w zakresie głośników DSP, wzmacniaczy mocy, projektów obudowy i elektroniki. W procesie projektowania współpracowali z wiodącymi inżynierami dźwięku i producentami, by dostosować monitory Studiophile do optymalnej wydajności.

Potężne DSP
Inżynierowie M-Audio współpracowali blisko ze swoimi kolegami, z siostrzanej firmy Digidesign – teraz AVID – by wykorzystać ich doświadczenie przy tworzeniu linii Studiophile DSM. Potężny, wbudowany silnik DSP kontroluje skomplikowaną cyfrową zwrotnicę 4-tej generacji. Zapewnia także precyzyjne i klarowne przenoszenie dźwięku dzięki kompensacji różnic fazowych pomiędzy gwizdkiem, a głośnikami na zwrotnicy, dając doskonałą synchronizację akustyczną. Jako rezultat wyczerpujących sesji dostrajania i słuchania, monitory DSM oferują niezwykłą precyzję tonalną, doskonały zakres dynamiczny i wyjątkowo niskie zniekształcenia.

Dopasuj głośniki do swojego pomieszczenia
Twoje pomieszczenie odsłuchowe i rozmieszczenie głośników znacznie wpływa na wydajność monitoringu. W celu zapewnienia optymalnego odsłuchu w studiu, wbudowany DSP zarządza także szerokim zakresem ustawień dostosowywalnych filtrów wydajności, które pozwalają Ci dopasować poszczególne głośniki do pomieszczeń. DSM2 oferuje kontrolę DSP nad częstotliwościami zarówno niskimi, jak i wysokimi oraz liczne ustawienia EQ pozwalające na optymalizację rozmieszczenia głośników nawet w najtrudniejszych warunkach odsłuchowych.

Najlepsze w swej klasie głośniki
By zapewnić najlepszą klarowność dźwięku monitory Studiophile DSM2 wyposażone są w niestandardowy, 8” głośnik, z anodyzowanym, aluminiowym stożkiem, który aktywnie redukuje zniekształcenia, przesuwając tryb rozszczepienia poza pasmo przenoszenia, dla maksymalnej rozdzielczości w niskich częstotliwościach przy każdym poziomie głośności. 1” neodymowy gwizdek, chłodzony cieczą ferromagnetyczną, wykonany jest z miękkiej kopułki Teteron, która zapewnia doskonałe wyważenie pomiędzy wydajnością i tłumieniem dla kontrolowanej emisji wysokotonowej do 27kHz. Głośniki, i precyzyjnie dostosowane do nich wzmacniacze mocy, zapewniają szeroki zakres częstotliwości 37Hz – 27kHz i niezwykły zakres dynamiczny, gwarantując, że usłyszysz precyzyjne odwzorowanie swojego materiału audio, przy każdej głośności.

Strategicznie zintegrowany projekt
Każdy element monitora DSM2 jest dostosowany by oferować doskonałą jakość dźwięku w kompaktowej obudowie. Solidna obudowa wykonana jest z materiału o dużej gęstości, z wewnętrznym wzmocnieniem, które czyni ją akustycznie obojętną. Strojony bass-reflex w postaci obustronnych, kloszowych otworów zapewnia lepsze przenoszenie niskich tonów oraz mniejszą turbulencję, podczas gdy dopasowane wzmacniacze mocy Klasy D dostarczają zasilania przy niskim poziomie zniekształceń i doskonałej wydajności. Precyzyjnie dopasowane elementy zapewniają godziny monitoringu bez zmęczenia. Profesjonalne analogowe i cyfrowe wejścia obsługują rozdzielczości studyjnej jakości, do 24-bit/192kHz, ukazując każdy szczegół muzyki, którą stworzyłeś na swojej stacji roboczej.

Specyfikacja

 

Zakres częstotliwości 42Hz – 27kHz
Szczyt SPL przy 1 metrze 111dB
Głośnik niskotonowy 8” (203,2mm) bezkopułkowy stożek, anodyzowane aluminium
Głośnik wysokotonowy 1” (25,4mm) kopułka Teteron z miękkiego materiału z neodymowym magnesem i chłodzeniem ferromagnetyczną cieczą
Częstotliwość zwrotnicy 2,7kHz przy 24dB/oktawę
Półka HF + 1,5dB, - 1,5dB, - 3,0dB
Średni EQ + 1,5dB, - 1,5dB, - 3,0dB
Filtr wysokotonowy 40Hz, 60hZ, 80Hz, 100Hz przy 12dB/oktawę
Filtr kontroli przestrzeni akustycznej - 1,5dB, - 3,0dB, - 4,5dB
Pulpitowy filtr EQ 1 - 1,0dB, - 2,0dB, - 3,0dB przy 220Hz
Pulpitowy filtr EQ 2 - 1,0dB, - 2,0dB, - 3,0dB przy 175Hz
Pulpitowy filtr EQ 3 - 1,0dB, - 2,0dB, - 3,0dB przy 200Hz
Wejścia analogowe Zbalansowane XLR i 1/4"
Wejścia cyfrowe S/PDIF i AES (do 24-bit/192kHz)
Impedancja na wejściu 20 kOm
Czułość na wejściu + 4dBu daje 90 dB przy 1 metrze
Przycięcie wzmocnienia Przycięcie głośności od – 22dB do + 10dB
Specyfikacje konwersji analogowo/cyfrowej  
Maksymalny poziom na wejściu 18dBu
Stosunek sygnału do szumu 102dB (A – ważony)
THN + szum  
Częstotliwość konwersji 96kHz
Cyfrowy wzmacniacz mocy  
Moc wyjściowa (1% THD) LF: 100W, HF: 80W
THD + szum (10W, 1kHZ) < 0,05%
Stosunek sygnału do szumu 100dB (A – ważony)
Zakres częstotliwości (+0, -3dB) 20Hz – 40kHz
Wydajność > 90%
Wymiary 385 mm x 270,3 mm x 257,5 mm
Waga 9,1 kg

 

Cennik

brak pozycji w cenniku