Monitor odsłuchowy Studiophile DSM2
Informacje ogólne
- Kontrolowana przez DSP cyfrowa zwrotnica – daje niezwykłą precyzję tonalną
- Szeroki zakres wbudowanych kontrolek cyfrowej EQ – dostosowywalne do unikalnych warunków odsłuchowych
- 8” głośnik LF z anodyzowanym, aluminiowym stożkiem – dający wyjątkowo niski poziom zniekształceń
- 1” Teteron, neodymowy głośnik HF z delikatnego materiału z wbudowanym ujściem ciepła – precyzyjne rozszerzenie do 27kHz z minimalną kompresją mocy
- Podwójne wzmocnienie 180W Klasa D – niskie zniekształcenia, wysoka wydajność
- Analogowe i cyfrowe wejścia – do 24-bit/192kHz
- Obudowa o wysokiej gęstości – dobre tłumienie i zredukowana interferencja akustyczna
- Niestandardowy bass-reflex z obustronnymi, kloszowymi otworami – kontrolowane, lepsze przenoszenie tonów basowych ze zredukowaną turbulencją
Monitory studyjne Studiophile® DSM2 zostały zaprojektowane by zapewnić wyśmienite warunki odsłuchowe dla profesjonalistów. Projekt jest rezultatem współpracy pomiędzy dwoma potężnymi firmami zajmującymi się technologią muzyczną: M-Audio, będącego liderem w Stanach Zjednoczonych w zakresie produkcji monitorów studyjnych oraz Digidesign – teraz AVID – lidera w technologii DSP. Monitory DSM2 wyposażone są w kontrolowane przez DSP zarządzanie zwrotnicą, wbudowane, cyfrowe kontrolki EQ, opatentowane, wysokiej klasy głośniki, plus analogowe i cyfrowe wejścia dla wysokiej rozdzielczości sygnału audio do 24-bit/192kHz. Z zadziwiającą precyzją, klarownością i zakresem dynamicznym, monitory Studiophile DSM2 przybliżają światowej klasy technologię odsłuchową szerokiemu gronu profesjonalistów.
Cechy
- 8” (203,2 mm) głośnik niskotonowy z anodyzowanym, aluminiowym stożkiem zapewnia wyjątkowo niski poziom zniekształceń
- 1” (25,4 mm) Teteron z miękkiego materiału, wysokotonowa kopułka z neodymowym magnesem, chłodzeniem cieczą ferromagnetyczną i wbudowanym odprowadzeniem ciepła – precyzja do zakresu 27kHz z minimalną kompresją mocy
- Wbudowany silnik DSP zarządza skomplikowaną cyfrową zwrotnicą dla klarownego przenoszenia dźwięku
- Oparta na DSP EQ oraz kontrola przestrzeni akustycznej optymalizuje zakres częstotliwości w każdych warunkach
- Bass-reflex oferuje szeroki zakres przenoszenia niskich częstotliwości
- Obudowa z materiału o dużej gęstości zapewnia dobre tłumienie i zredukowaną interferencję akustyczną
- Profesjonalne cyfrowe wejścia (do 24-bit/192kHz): S/PDIF i AES
- Zbalansowane analogowe wejścia: XLR i 1/4"
- Podwójne wzmocnienie ze wzmacniaczami Klasy D: 100W (niskie częstotliwości) i 80W (wysokie częstotliwości)
Przedefiniowanie światowej klasy monitorów bliskiego pola
W ciągu 20 lat firma M-Audio zyskała uznanie na różnych polach produkcji muzycznej. Większa część tego sukcesu jest zasługą faktu, że każda grupa projektantów odpowiedzialnych za określone produkty funkcjonuje w obrębie firmy jako swoisty mały butik. Mająca swą siedzibę w Los Angeles ekipa inżynierów, która zaprojektowała, będącą liderem w przemyśle muzycznym, linię Studiophile, wykorzystała swoją wiedzę w zakresie głośników DSP, wzmacniaczy mocy, projektów obudowy i elektroniki. W procesie projektowania współpracowali z wiodącymi inżynierami dźwięku i producentami, by dostosować monitory Studiophile do optymalnej wydajności.
Potężne DSP
Inżynierowie M-Audio współpracowali blisko ze swoimi kolegami, z siostrzanej firmy Digidesign – teraz AVID – by wykorzystać ich doświadczenie przy tworzeniu linii Studiophile DSM. Potężny, wbudowany silnik DSP kontroluje skomplikowaną cyfrową zwrotnicę 4-tej generacji. Zapewnia także precyzyjne i klarowne przenoszenie dźwięku dzięki kompensacji różnic fazowych pomiędzy gwizdkiem, a głośnikami na zwrotnicy, dając doskonałą synchronizację akustyczną. Jako rezultat wyczerpujących sesji dostrajania i słuchania, monitory DSM oferują niezwykłą precyzję tonalną, doskonały zakres dynamiczny i wyjątkowo niskie zniekształcenia.
Dopasuj głośniki do swojego pomieszczenia
Twoje pomieszczenie odsłuchowe i rozmieszczenie głośników znacznie wpływa na wydajność monitoringu. W celu zapewnienia optymalnego odsłuchu w studiu, wbudowany DSP zarządza także szerokim zakresem ustawień dostosowywalnych filtrów wydajności, które pozwalają Ci dopasować poszczególne głośniki do pomieszczeń. DSM2 oferuje kontrolę DSP nad częstotliwościami zarówno niskimi, jak i wysokimi oraz liczne ustawienia EQ pozwalające na optymalizację rozmieszczenia głośników nawet w najtrudniejszych warunkach odsłuchowych.
Najlepsze w swej klasie głośniki
By zapewnić najlepszą klarowność dźwięku monitory Studiophile DSM2 wyposażone są w niestandardowy, 8” głośnik, z anodyzowanym, aluminiowym stożkiem, który aktywnie redukuje zniekształcenia, przesuwając tryb rozszczepienia poza pasmo przenoszenia, dla maksymalnej rozdzielczości w niskich częstotliwościach przy każdym poziomie głośności. 1” neodymowy gwizdek, chłodzony cieczą ferromagnetyczną, wykonany jest z miękkiej kopułki Teteron, która zapewnia doskonałe wyważenie pomiędzy wydajnością i tłumieniem dla kontrolowanej emisji wysokotonowej do 27kHz. Głośniki, i precyzyjnie dostosowane do nich wzmacniacze mocy, zapewniają szeroki zakres częstotliwości 37Hz – 27kHz i niezwykły zakres dynamiczny, gwarantując, że usłyszysz precyzyjne odwzorowanie swojego materiału audio, przy każdej głośności.
Strategicznie zintegrowany projekt
Każdy element monitora DSM2 jest dostosowany by oferować doskonałą jakość dźwięku w kompaktowej obudowie. Solidna obudowa wykonana jest z materiału o dużej gęstości, z wewnętrznym wzmocnieniem, które czyni ją akustycznie obojętną. Strojony bass-reflex w postaci obustronnych, kloszowych otworów zapewnia lepsze przenoszenie niskich tonów oraz mniejszą turbulencję, podczas gdy dopasowane wzmacniacze mocy Klasy D dostarczają zasilania przy niskim poziomie zniekształceń i doskonałej wydajności. Precyzyjnie dopasowane elementy zapewniają godziny monitoringu bez zmęczenia. Profesjonalne analogowe i cyfrowe wejścia obsługują rozdzielczości studyjnej jakości, do 24-bit/192kHz, ukazując każdy szczegół muzyki, którą stworzyłeś na swojej stacji roboczej.
Specyfikacja
Zakres częstotliwości | 42Hz – 27kHz |
Szczyt SPL przy 1 metrze | 111dB |
Głośnik niskotonowy | 8” (203,2mm) bezkopułkowy stożek, anodyzowane aluminium |
Głośnik wysokotonowy | 1” (25,4mm) kopułka Teteron z miękkiego materiału z neodymowym magnesem i chłodzeniem ferromagnetyczną cieczą |
Częstotliwość zwrotnicy | 2,7kHz przy 24dB/oktawę |
Półka HF | + 1,5dB, - 1,5dB, - 3,0dB |
Średni EQ | + 1,5dB, - 1,5dB, - 3,0dB |
Filtr wysokotonowy | 40Hz, 60hZ, 80Hz, 100Hz przy 12dB/oktawę |
Filtr kontroli przestrzeni akustycznej | - 1,5dB, - 3,0dB, - 4,5dB |
Pulpitowy filtr EQ 1 | - 1,0dB, - 2,0dB, - 3,0dB przy 220Hz |
Pulpitowy filtr EQ 2 | - 1,0dB, - 2,0dB, - 3,0dB przy 175Hz |
Pulpitowy filtr EQ 3 | - 1,0dB, - 2,0dB, - 3,0dB przy 200Hz |
Wejścia analogowe | Zbalansowane XLR i 1/4" |
Wejścia cyfrowe | S/PDIF i AES (do 24-bit/192kHz) |
Impedancja na wejściu | 20 kOm |
Czułość na wejściu | + 4dBu daje 90 dB przy 1 metrze |
Przycięcie wzmocnienia | Przycięcie głośności od – 22dB do + 10dB |
Specyfikacje konwersji analogowo/cyfrowej | |
Maksymalny poziom na wejściu | 18dBu |
Stosunek sygnału do szumu | 102dB (A – ważony) |
THN + szum | |
Częstotliwość konwersji | 96kHz |
Cyfrowy wzmacniacz mocy | |
Moc wyjściowa (1% THD) | LF: 100W, HF: 80W |
THD + szum (10W, 1kHZ) | < 0,05% |
Stosunek sygnału do szumu | 100dB (A – ważony) |
Zakres częstotliwości (+0, -3dB) | 20Hz – 40kHz |
Wydajność | > 90% |
Wymiary | 385 mm x 270,3 mm x 257,5 mm |
Waga | 9,1 kg |
Cennik
brak pozycji w cenniku