Przetwornik HD OMNI
Informacje ogólne
- Wysoka klarowność sygnału audio i ultra niska latencja dzięki najnowszej konwersji A/D i D/A
- Wysokiej jakości, nisko-szumowe I/O
- 2 wysokiej klasy, cyfrowo kontrolowane przedwzmacniacze mic/DI
- 4 wejścia liniowe
- 8 wyjść liniowych z prawdziwym analogowym wzmocnieniem
- Wszechstronne cyfrowe I/O z konwersją częstotliwości próbkowania
- 8 kanałów ADAT I/O (obsługuje S/MUX II i IV)
- 2 x 8 kanałów AES/EBU I/O
- 2 kanały S/PDIF I/O
- Kompletna integracja z Pro Tools|HD dla pełnej kontroli routingu, miksowania i odsłuchu
- Obsługuje 4 x 8 analogowych strumieni audio, lub 8 x 8, w tym cyfrowych
Cechy
Poszukiwana jakość dźwięku, teraz dostępna
Dzięki HD OMNI można podłączyć mikrofony, instrumenty, liniowo podłączany sprzęt i cyfrowe urządzenia, przechwycić każdy niuans materiału audio w doskonałej jakości oraz wybrać sposób monitoringu miksu.
- Wysoka klarowność sygnału audio i ultra niska latencja dzięki najnowszej konwersji A/D i D/A
- Wysokiej jakości, nisko-szumowe I/O
- 2 wysokiej klasy, cyfrowo kontrolowane przedwzmacniacze mic/DI
- 4 wejścia liniowe
- 8 wyjść liniowych z prawdziwym analogowym wzmocnieniem
- Wszechstronne cyfrowe I/O z konwersją częstotliwości próbkowania
- 8 kanałów ADAT I/O (obsługuje S/MUX II i IV)
- 2 x 8 kanałów AES/EBU I/O
- 2 kanały S/PDIF I/O
- Obsługuje 4 x 8 analogowych strumieni audio, lub 8 x 8, w tym cyfrowych
- Niezależne kierowanie sygnału audio z aplikacji Pro Tools dzięki mikserowi o 14 wejściach i nieustannym monitoringu
- Kompletna integracja z Pro Tools|HD dla pełnej kontroli routingu, miksowania i odsłuchu
- Monitoring poziomu sygnału i wygładzanie dźwięku dzięki Curv, nowemu, wbudowanemu limiterowi
- Odsłuch miksów w dowolnej ilości kanałów, od stereo do 7.1
- Lepsza komunikacja dzięki śledzeniu materiału poprzez cue path
- Synchronizacja dzięki dedykowanemu Word Clock i Loop Sync I/O
- Kompaktowa, montowana do racka obudowa 1U
- Połączenie z Pro Tools|HD poprzez DigiLink Mini (kabel i zasilacz dołączone)
Nagrywanie, miksowanie i monitoring, wszystko w jednym
Nie ma potrzeby przesyłania sygnału audio przez liczne urządzenia – z HD OMNI można robić wszystko w obrębie pojedynczego urządzenia mieszczącego się w rack, oszczędzając pieniądze i przestrzeń. Dzięki temu, że HD OMNI jest niejako centralnym elementem w studio można użyć go do wysokiej jakości nagrań instrumentów i wokalu, jednocześnie oferując artystom wstępne miksy i monitorować nagranie poprzez dyskretny miks. W przypadku projektów post-produkcyjnych HD OMNI nie tylko oferuje możliwości overdubbingu i nagrań Foley, ale także monitoring w surround do 7.1, a także przepisywanie miksów z konfiguracji 7.1 do dowolnej innej.
Wszystko czego brakowało, teraz słyszalne
Podnosząc poprzeczkę w dziedzinie pracy nad materiałem audio HD OMNI wyposażone jest w konwertery A/D i D/A, zatem można osiągnąć najwyższą rozdzielczość, szeroką dynamikę, bardzo niskie zakłócenia oraz absolutnie najniższą możliwą latencję w projektach. Otrzymuje się także wbudowany konwerter częstotliwości próbkowania oraz soft clip, by nie musieć się martwić o jakość rejestrowanego materiału. Użycie Curv, nowego, wbudowanego limitera, przechwytującego wszystkie zbyt głośne elementy zapewni spokojną pracę bez obaw, że sygnał będzie za mocny.
Pełna elastyczność monitoringu
Bez względu na to czy prowadzimy odsłuch w stereo czy surround, monitorujemy osobiście czy potrzebujemy skonfigurować odrębny miks dla kogoś innego, lub też odsłuchiwać materiał na słuchawkach czy dużych głośnikach, wszystkie te możliwości są dostępne poprzez HD OMNI. Miks i monitoring w konfiguracji do 7.1 (z redukcją do stereo). Możliwość odsłuchu jak miks brzmi na różnych głośnikach dzięki opcji głośników głównych (Main) i zamiennych (ALT). Dostępna konfiguracja miksu wstępnego dla artystów. Lub przygotowanie tylko dla siebie miksu na słuchawki.Nie ma nawet konieczności włączania Pro Tools – czy nawet komputera – HD OMNI oferuje wbudowany, dostosowywalny mikser, o 14 wejściach i nieustannym monitoringu, zatem można monitorować zewnętrzne źródła, jak klawiatury, automaty perkusyjne, cyfrowe odtwarzacze dźwięków niezależnie z zestawu nagraniowego.
Praca z Pro Tools i innymi
HD OMNI i inne interfejsy serii Pro Tools HD kompletnie integrują się z aplikacją Pro Tools|HD, zatem zapewniają maksymalną wydajność, stabilność i kontrolę nad wejściami, wyjściami, kierowaniem sygnału oraz monitoringiem bezpośrednio z interfejsu aplikacji Pro Tools. Oferuje także lepszą jakość produkcji oraz elastyczność pracy, niż w przypadku poprzednich wersji interfejsów Pro Tools. W przypadku potrzeby użycia interfejsu i sprzętu Pro Tools HD z inną stacją roboczą, można to także zrobić, ponieważ wszystkie systemy Pro Tools obsługują sterowniki Core Audio i ASIO.
Dodatki
HD OMNI współpracuje z następującymi systemami audio:
- Zakwalifikowany przez Avid system Pro Tools z oprogramowaniem Pro Tools|HD 8.1 lub wyższym
- Zakwalifikowany przez Avid system Pro Tools z oprogramowaniem kompatybilnym z Core Audio lub ASIO
Specyfikacja
Wejścia analogowe | 4 |
Wyjścia analogowe | 8 |
Wejścia mikrof/instr | 4 (2 jednoczesne) |
Wzmocnienie sygn, mikr. | 65 dB |
Wyjście słuchawkowe | 1 |
Formaty odsłuchu | 7.1, 7.0, 6.1, 6.0, 5.1, 5.0, QUAD, LCRS, LCR 2.1, stereo, mono |
Wybór odsłuchów | 2 zestawy |
Mikser | 14 kanałów wejścia do dwóch konfigurowalnych zgrań wielokanałowych |
AES/EBU wej/wyj | 2 x 8 |
AES SingleWire (192kHz) | tak |
SPDIF wej/wyj | 2 |
ADAT wej/wyj | 8 |
SIMUX | SIMUX II i IV |
SRC | AES SPDIF (wejścia koncentryczne RCA i optyczne) |
WorldClock wej/wyj | 1wej + 1wyj |
LoopSync wej/wyj | 1wej + 1wyj |
Funkcja Curv | tak |
Funkcja SoftClip | tak |
Złącze cyfrowe | DigiLink Mini |
Wymiary obudowy | 1U rack 19" |
Wejścia mikrofonowe | |
Pasmo przenoszenia | 20Hz-20 kHz (+/-0.3 dB) |
Dynamika | 118dB (A-ważone) |
THD+N | -11dB (0.00028%) |
CMRR | -93dB |
Wejścia liniowe | |
Pasmo przenoszenia | 20Hz-20 kHz (+/-0.3 dB) |
Dynamika | 118dB (A-(ważone) |
THD+N | -11dB (0.00039%) |
Wyjścia liniowe | |
Pasmo przenoszenia | 20Hz-20 kHz (+/-0.3 dB) |
Dynamika | 120dB (A-(ważone) |
THD+N | -108dB (0.00039%) |
Poziom wyjściowy linii | +10dBU lub +24dBu-40dBu +10dBu (z krokiem 0.1dB) |
Wyjście słuchawkowe | |
Pasmo przenoszenia | 20Hz-20 kHz (+/-0.3 dB) |
Dynamika | 120dB (A-(wazone) |
THD+N | -107dB (0.00045%) |
Cennik
brak pozycji w cenniku