przetwornik HD I/O
Informacje ogólne
Absolutnie najwyższa jakość audio i bezprecedensowa elastyczność I/O, z HD I/O, wysokiej klasy interfejsem audio serii Pro Tools HD, zaprojektowanym do idealnej integracji z systemami Pro Tools HD. Pomimo, iż jego elegancki wygląd przypomina poprzedników, HD I/O został gruntownie przeprojektowany od środka, otrzymując wysokiej jakości elektronikę, by zapewnić niezwykłą, najlepszą w swej klasie konwersję A/D i D/A i najniższą możliwą latencję. Dodatkowo dzięki trzem opcjom konfiguracyjnym do wyboru i modułowemu charakterowi, można rozbudowywać i dostosowywać interfejs do własnych potrzeb.
Cechy kluczowe
- Niezwykła jakość dźwięku i niska latencja, dzięki najnowocześniejszej konwersji A/D i D/A, wysokiej klasy analogowym obwodom i skrupulatności projektu
- Elastyczność w dostosowaniu do indywidualnych potrzeb – wybór trzech możliwych konfiguracji
- Harmonia analogowych i cyfrowych I/O z HD I/O 8x8x8
- Maksymalizacja analogowych wrażeń z HD I/O 16x16 analog
- W całości cyfrowo z HD I/O 16x16 digital
- Uniwersalność cyfrowych I/O na wszystkich interfejsach dzięki wbudowanej konwersji częstotliwości próbkowania
- Całkowicie integruje się z Pro Tools/HD w zakresie wejść, wyjść i kierowania sygnału
Cechy
Zarówno w pracy z muzyką, jak i dźwiękiem do filmu, HD I/O zapewnia profesjonalnej klasy jakość audio, wysoką wydajność konwersji i swobodę integracji z różnorodnym analogowym i cyfrowym sprzętem, dzięki czemu można szybko dostosować interfejs do zmieniających się wymagań.
- Niezwykła jakość dźwięku i niska latencja, dzięki najnowocześniejszej konwersji A/D i D/A, wysokiej klasy analogowym obwodom i skrupulatności projektu
- Elastyczność w dostosowaniu do indywidualnych potrzeb – wybór trzech możliwych konfiguracji
- Harmonia analogowych i cyfrowych I/O z HD I/O 8x8x8
- Maksymalizacja analogowych wrażeń z HD I/O 16x16 analog
- W całości cyfrowo z HD I/O 16x16 digital
- Uniwersalność cyfrowych I/O na wszystkich interfejsach dzięki wbudowanej konwersji częstotliwości próbkowania
- Możliwość rozbudowania i dostosowania interfejsu do indywidualnych potrzeb dzięki opcjonalnym analogowym, lub cyfrowym kartom
- Całkowicie integruje się z Pro Tools|HD w zakresie wejść, wyjść i kierowania sygnału
- Nowy, wbudowany limiter Curv pozwala złagodzić zbyt mocny sygnał
- Synchronizacja pod kontrolą dzięki dedykowanej opcji Word Clock i Loop Sync I/O
- Łatwa kontrola poziomu sygnału dzięki 32 4-segmentowym diodom LED
- Solidna obudowa do zamontowania w racku
Łączy się z Pro Tools|HD za pomocą kabla DigiLink Mini (kabel i adapter załączone)
Doskonale słyszalne wszystko czego wcześniej brakowało
Będąc udoskonaloną wersją swych poprzedników, HD I/O wyposażony jest w doskonały algorytm konwersji A/D i D/A, by zapewnić wysoką rozdzielczość audio, bogaty zakres dynamiki, wysoką precyzję i najmniejszą, możliwą do osiągnięcia latencję. W przypadku niektórych konfiguracji dostępna także możliwość konwersji częstotliwości próbkowania i opcja poziomowania sygnału, dla wygody nagrywania. Dzięki limiterowi Curv, który wychwytuje nawet najsubtelniejsze transienty, można wygładzić zbyt mocny sygnał wejściowy.
Dostępność wszelkich potrzebnych konfiguracji
HD I/O oferuje trzy opcje konfiguracyjne, zatem można wybrać interfejs, który najlepiej odpowiada potrzebom. Co więcej, można rozbudować system, zarówno analogowy, jak i cyfrowy, po prostu montując opcjonalną kartę HD I/O w wolne gniazdo (HD I/O 16x16 analog, nie może zostać rozbudowany, gdyż wszystkie gniazda są zajęte).
HD I/O 8x8x8
Doskonały wybór, kiedy potrzeba zarówno analogowych jak i cyfrowych I/O, dla muzycznych czy post-produkcyjnych projektów, z możliwością rozbudowania.
- Wysokiej jakości analogowe I/O
- 8 analogowych wejść (używa DB25)
- 8 analogowych wyjść (używa DB25)
- Uniwersalność cyfrowych I/O
- 8 kanałów AES/EBU (obsługuje do 192 kHz, jednozwojowy i dwuzwojowy kabel)
- 8 kanałów TDIF I/O
- 8 kanałów ADAT I/O (obsługuje S/MUX II i IV)
- Dodatkowe cyfrowe I/O
- 2 kanały AES/EBU I/O (obsługuje do 192 kHz, jednozwojowy kabel)
- 2 kanały S/PDIF I/O
- 8 kanałów ADAT I/O (obsługuje S/MUX II i IV)
- Jedno dodatkowe gniazdo na kartę rozszerzeniową
HD I/O 16x16 analog
Doskonały wybór dla produkcji muzycznych – oferuje komplet analogowych wejść i wyjść (może być dostosowany przez wymianę karty, ale nie rozbudowany).
- Wysokiej jakości analogowe I/O
- 16 analogowych wejść (używa DB25)
- 16 analogowych wyjść (używa DB25)
- Dodatkowe cyfrowe I/O
- 2 kanały AES/EBU I/O (obsługuje do 192 kHz, jednozwojowy kabel)
- 2 kanały S/PDIF I/O
- 8 kanałów ADAT I/O (obsługuje S/MUX II i IV)
HD I/O 16x16 digital
Najlepszy wybór dla studiów post-produkcyjnych, idealny jeśli potrzeba interfejsu z cyfrowym mikserem, dubbingerem, czy inną cyfrową infrastrukturą, i wymagana jest możliwość rozbudowania.
- Uniwersalność cyfrowych I/O
- 16 kanałów AES/EBU (obsługuje do 192 kHz, jednozwojowy i dwuzwojowy kabel)
- 16 kanałów TDIF I/O
- 16 kanałów ADAT I/O (obsługuje S/MUX II i IV)
- Dodatkowe cyfrowe I/O
- 2 kanały AES/EBU I/O (obsługuje do 192 kHz, jednozwojowy kabel)
- 2 kanały S/PDIF I/O
- 8 kanałów ADAT I/O (obsługuje S/MUX II i IV)
- Dwa wolne gniazda na karty rozszerzeniowe
Niezwykła elastyczność dostosowywania
W miarę jak potrzeby się zmieniają czy rosną, można z łatwością dodać analogowe, bądź cyfrowe I/O instalując dodatkową kartę. HD I/O 8x8x8 pozwala na zamontowanie jednej dodatkowej karty, HD I/O 16x16 digital daje możliwość rozbudowania o dwie dodatkowe karty. HD I/O 16x16 analog jest wyposażony w maksymalną ilość kart, ale może być dostosowywany poprzez zamianę którejkolwiek z nich.
- Opcja HD I/O AD dodaje 8 wysokiej rozdzielczości wejść analogowych (używając DB25)
- Opcja HD I/O DA dodaje 8 wysokiej rozdzielczości wyjść analogowych (używając DB25)
- Opcja cyfrowa HD I/O dodaje po 8 kanałów AES/EBU (obsługuje do 192 kHz, jednozwojowy i dwuzwojowy kabel), TDIF i ADAT (obsługuje S/MUX II i IV)
Korzystanie z oprogramowania Pro Tools lub innych
HD I/O In inne interfejsy tej serii doskonale integrują się z oprogramowaniem Pro Tools|HD, zatem zapewniają maksymalną wydajność, stabilność i kontrolę nad I/O oraz kierowaniem sygnału bezpośrednio z oprogramowania. Oferują także wyższą jakość i elastyczność, niż w przypadku poprzedników. Interfejsy te doskonale integrują się zarówno z oprogramowaniem Pro Tools|HD jak i innymi DAW, ponieważ obsługują wszystkie systemy Core Audio i sterowniki ASIO.
Dodatki
Wszystkie opcje konfiguracyjne HD I/O współpracują z następującymi systemami audio:
- Zakwalifikowany przez Avid system Pro Tools z oprogramowaniem Pro Tools|HD 8.1 lub wyższym
- Zakwalifikowany przez Avid system Pro Tools z oprogramowaniem kompatybilnym z Core Audio lub ASIO
Specyfikacja
|
HD I/O 16x16 Analog |
HD I/O 8x8x8 |
HD I/O 16x16 Digital |
Wejścia analogowe | 16 | 8 | 0 |
Wyjścia analogowe | 16 | 8 | 0 |
AES/EBU wej/wyj | 2 | 8+2 | 16+2 |
AES single-wire 192 KHz | tak | tak | tak |
SPDIF wej/wyj |
1/1 konc. lub opt. |
1/1 konc. lub opt. |
1/1 konc.l ub opt. |
ADAT wej/wyj | 8 | 8+8 | 16+8 |
SIMUX | Simux II i IV | Simux II i IV | Simux II i IV |
SRC | - | karta cyfrowa 8 kan. | karta cyfrowa 16 kan |
World Clock wej/wyj | 1we+1wy | 1we+1wy | 1we+1wy |
Loop Sync wej/wyj | 1we+1wy | 1we+1wy | 1we+1wy |
Złącze cyfrowe | DigiLink Mini | DigiLink Mini | DigiLink Mini |
Dynamika konwersji A/D | 122 dB | 122 dB | - |
Dynamika konwersji D/A | 125dB | 125dB | - |
THD+N konwerrsji A/D | -114 dB (o.ooo2%) | -114 dB (o.ooo2%) | - |
THD+N konwersji D/A | -110 dB (0.00032%) | -110 dB (0.00032%) | - |
Pasmo przenoszenia konwersji A/D | 20Hz-20Hz (+/- 0.3dB) | 20Hz-20Hz (+/- 0.3dB) | - |
Pasmo przenoszenia konwersji D/A | 20Hz-20Hz (+/- 1.5dB) | 20Hz-20Hz (+/- 1.5dB) | - |
Możliwość rozbudowy | - | 1 wolny slot | 2 wolne sloty |
Funkcja Curv | tak | tak | - |
Funkcja SoftClip | tak | tak | - |
Funkcja CalTrims | tak | tak | - |
Wskaźniki poziomu | 32 4-segment.LED | 32 4-segment.LED | 32 4-segment.LED |
Mechaniczne chłodzenie | tak | tak | tak |
Wymiary obudowy | 2U rack 19" | 2U rack 19" | 2U rack 19" |
Cennik
brak pozycji w cenniku
Artyści |
||
Tomasz Filipczak |
Paweł Grzegorczyk |
Andrzej Karp |