2013-01-25 / Błąd DAE 1161


Niektóre zainstalowane elementy aplikacji nie są kompatybilne z aktualnym sprzętowym oprogramowaniem karty HD Native. Proszę przeinstalować aplikację Pro Tools. Błąd DAE 1161.

Dotyczy: HD_Native
 
Jeśli poniższy błąd pojawia się podczas próby aktualizacji oprogramowania sprzętowego karty HD Native:
Niektóre zainstalowane elementy aplikacji nie są kompatybilne z aktualnym sprzętowym oprogramowaniem karty HD Native. Proszę przeinstalować aplikację Pro Tools. (-1161)
Zazwyczaj oznacza to, że element aplikacji Pro Tools jest albo uszkodzony, albo nie został prawidłowo zainstalowany, co przeszkadza w prawidłowej aktualizacji oprogramowania sprzętowego.
By to naprawić polecane jest odinstalowanie i zainstalowanie ponowne aplikacji Pro Tools.
Jeśli aktualizacja oprogramowania sprzętowego jest nadal niemożliwa, lub pojawia się inny błąd po reinstalacji Pro Tools, należy poszukać rozwiązania poniżej.
 
Podczas próby aktualizacji oprogramowania sprzętowego karty HD Native za pośrednictwem Pro Tools mogą pojawić się następujące błędy:
Niespodziewany błąd pojawił się podczas przenoszenia obrazu oprogramowania sprzętowego. (-1160)
Niespodziewany błąd pojawił się podczas przenoszenia obrazu oprogramowania sprzętowego. Plik obrazu oprogramowania sprzętowego nieznaleziony na dysku. (-1162)
Niespodziewany błąd pojawił się podczas przenoszenia obrazu oprogramowania sprzętowego. Brak pamięci hosta by zapisać plik obrazu oprogramowania sprzętowego na dysk. (-1163)
Niespodziewany błąd pojawił się podczas przenoszenia obrazu oprogramowania sprzętowego. Błąd odczytu pliku obrazu z dysku. (-1164)
Niespodziewany błąd pojawił się podczas przenoszenia obrazu oprogramowania sprzętowego. Błąd usunięcia poprzedniego obrazu z karty. (-1165)
Niespodziewany błąd pojawił się podczas przenoszenia obrazu oprogramowania sprzętowego. Błąd podczas zapisu obrazu na kartę. (-1166)
Niespodziewany błąd pojawił się podczas przenoszenia obrazu oprogramowania sprzętowego. Błąd podczas weryfikacji czy zapis został dokonany prawidłowo. (-1167)
Niespodziewany błąd pojawił się podczas przenoszenia obrazu oprogramowania sprzętowego. Obraz pliku na dysku nie jest wersją spodziewaną. (-1168)
Niespodziewany błąd pojawił się podczas przenoszenia obrazu oprogramowania sprzętowego. (-1169)
Niespodziewany błąd pojawił się podczas przenoszenia obrazu oprogramowania sprzętowego. (-1170)
 
Przyczyny niektórych z powyższych błędów są następujące:
-1164
Błąd  -1164 może pojawić się podczas uruchamiania aplikacji Pro Tools HD z kartą HD Native na systemie Mac OS 10.6.8 czy 10.7.x. Ten błąd wskazuje, że oprogramowanie sprzętowe karty HD Native nie może zostać uaktualnione z wersji 1.0 do wersji 1.02 czy 1.03.
-1166
Błąd pojawia się podczas uruchamiania aplikacji Pro Tools HD 9.0.4 czy wyższej, na komputerze Thunderbolt MacBook Pro z HD Native o wersji oprogramowania 1.0. Oznacza to iż Pro Tools nie może uaktualnić wersji oprogramowania karty HD Native do wersji 1.02, przy użyciu Thunderbolt MacBook Pro.
-1167
Błąd pojawia się podczas próby uaktualnienia oprogramowania sprzętowego karty Native z wersji 1.0 (obsługa zarówno Mac i Windows) do wersji Pro Tools 9.0.4 (wersja oprogramowania 1.02, obsługa Mac tylko), czy Pro Tools 9.0.5 (wersja oprogramowania 1.03, obsługa Mac i Windows). Błąd pojawia się gdy aktualizacja oprogramowania nie jest możliwa przy użyciu komputera Thunderbolt MacBook Pro.
W większości przypadków poniższe kroki pozwolą rozwiązać te problemy.
  1. Po pierwsze należy spróbować wykorzystać do aktualizacji aplikację Avid NativeCardFlasher zamiast wbudowanej w Pro Tools. NativeCardFlasher uaktualni zarówno podstawowy jak i zapasowy obraz pliku oprogramowania zapisany na karcie HD do wersji 1.0.3.
  2. Jeśli NativeCardFlasher nie działa, należy spróbować zmienić slot. Np. jeśli karta HD Native jest w slocie nr 2 komputera  Mac Pro, można spróbować przełożyć ją do slotu nr 4 oraz uruchomić aktualizację jeszcze raz. Można to rozwiązanie zastosować też do systemów Windows.
  3. Należy podjąć kilka prób uruchomienia aktualizacji, ponieważ pierwsze podejście może się nie udać.
  4. W przypadku niemożności przeprowadzenia aktualizacji należy skontaktować się z Avid Audio Technical Support - http://www.avid.com/US/support/support-contact